OPIS
PRODUKTU
KSIĄŻKA NAPRAW I INSTRUKCJA DAEWOO NEXIA
Modele samochodów produkowane od 1994 roku
Jak naprawić samochód Daewoo Nexia?
Bogato ilustrowany, fachowy poradnik dla posiadaczy i użytkowników samochodów osobowych marki Daewoo Nexia. Publikacja obejmuje modele produkowane od 1994 roku - sprzedawane w Polsce od maja 1995 do września 1999 roku.
Opisane wersje nadwozia i wyposażenia:
- GL i GTX (wersje trzy- i pięciodrzwiowa)
- GL, GLE i GLX (wersja czterodrzwiowa)
Książka zawiera opisy modeli z mechanicznymi pięciobiegowymi skrzynkami przekładniowymi, wyposażone w silniki benzynowe:
- ośmiozaworowy o pojemności 1,5 dm3 o jednym wale rozrządu w głowicy (SOHC) i mocy 58 kW (79 KM) zasilany wielopunktowym wtryskiem benzyny,
- szesnastozaworowy o pojemności 1,5 dm3 o dwóch wałach rozrządu w głowicy (DOHC) i mocy 66 kW (90 KM) zasilany wielopunktowym wtryskiem benzyny.
Spis treści:
WIADOMOŚCI WSTĘPNE
Opis modeli
Identyfikacja samochodu
Eksploatacja samochodu
1. SILNIK DAEWOO NEXIA
1.1. Charakterystyka techniczna
1.2. Obsługa i naprawa
1.2.1. Regulacje i sterowanie silnika
1.2.2. Naprawy nie wymagające wymontowania silnika
1.2.3. Wymontowanie silnika
1.2.4. Zamontowanie silnika
1.2.5. Rozkładanie i składanie silnika
1.2.6. Naprawy mechaniczne silnika
1.2.7. Układ smarowania
1.2.8. Układ chłodzenia
1.2.9. Układ wylotowy
2. UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU DAEWOO NEXIA
2.1. Charakterystyka techniczna
2.2. Obsługa i naprawa
2.2.1. Sprzęgło
2.2.2. Mechaniczna skrzynka przekładniowa
2.2.3. Półosie napędowe
3. UKŁAD KIEROWNICZY DAEWOO NEXIA
3.1. Charakterystyka techniczna 113
3.2. Obsługa i naprawa 114
3.2.1. Kolumna kierownicy 114
3.2.2. Przekładnia kierownicza 121
3.2.3. Hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego 126
4. ZAWIESZENIE PRZEDNIE DAEWOO NEXIA
4.1. Charakterystyka techniczna 129
4.2. Obsługa i naprawa 130
4.2.1. Naprawa zawieszenia przedniego 130
4.2.2. Ustawienie kół przednich 136
4.2.3. Piasty kół przednich 136
5. ZAWIESZENIE TYLNE W DAEWOO NEXIA
5.1. Charakterystyka techniczna 138
5.2. Obsługa i naprawa 140
5.2.1. Naprawa zawieszenia tylnego 140
5.2.2. Ustawienie kół tylnych 144
5.2.3. Piasty kół tylnych 144
6. UKŁAD HAMULCOWY DAEWOO NEXIA
6.1. Charakterystyka techniczna
6.2. Obsługa i naprawa
6.2.1. Hamulce przednie
6.2.2. Hamulce tylne
6.2.3. Układ uruchamiający hamulca roboczego
6.2.4. Hamulec awaryjny
6.2.5. Układ hamulcowy wyposażony w ABS
7. WYPOSAŻENIE ELEKTRYCZNE DAEWOO NEXIA
7.1. Charakterystyka techniczna 165
7.2. Obsługa i naprawa 168
7.2.1. Alternator 168
7.2.2. Rozrusznik 172
7.2.3. Układ ogrzewania przewietrzania oraz klimatyzacji 176
7.2.4. Inne urządzenia wyposażenia elektrycznego 179
7.2.5. Poduszka powietrzna kierowcy 179
7.2.6. Immobilizer 185
7.2.7. Schematy instalacji elektrycznej 187
8. NADWOZIE SAMOCHODU DAEWOO NEXIA
8.1. Charakterystyka techniczna
8.2. Obsługa i naprawa
8.2.1. Przednia część nadwozia
8.2.2. Drzwi boczne
8.2.3. Tylna część nadwozia
9. DANE OGÓLNE DAEWOO NEXIA
Instrukcja obsługi i naprawy samochodu Daewoo Nexia to praktyczny podręcznik, prezentujący jak krok po kroku naprawić samochód marki Daewoo Nexia.
PŁATNOŚĆ
I WYSYŁKA
PŁATNOŚĆ I WYSYŁKA TOWARU
W chwili obecnej Klient ma do wyboru następujące formy płatności oraz opcje dostawy:
- Przesyłka krajowa
- Przedpłata na konto Płatność można dokonać wpłacając bądź przelewając pieniądze na nasze konto w mBank. Wybierając tę opcję do ceny towaru, należy doliczyć 11,00 PLN tytułem kosztów wysyłki.
- Przesyłka pobraniowa Zapłata za zakupiony towar następuje przy odbiorze przesyłki (u listonosza). W tym przypadku do ceny towaru doliczyć należy 15,00 PLN tytułem kosztów wysyłki.
- Przesyłka zagraniczna (na terenie Europy) - Jedyną akceptowaną formą płatności w tym przypadku jest wpłata bądź przelew na konto. Koszt wysyłki takiego zamówienia wg cennika Poczty Polskiej uzależniony jest od wagi danej przesyłki. Przed zakupem obowiązkowo wymagany jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta, w celu zważenia przesyłki i wyceny dokładnego kosztu wysyłki.
- Odbiór osobisty - Odbiory osobiste możliwe w siedzibie firmy: ul. Bohaterów Studzianek 13/5; 26-670 Pionki po wcześniejszym kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.
Paczki wysyłamy codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Wszystkie ceny są cenami brutto i zawieraja podatek VAT.