MOTOWIEDZA - Internetowa Księgarnia Motoryzacyjna
Katalog » BUDOWA SAMOCHODU
Witamy w Księgarni Motowiedza! Sprzedajemy literaturę techniczną i motoryzacyjną wydawnictw: Auto, WKŁ, Haynes, Motomarketing i AutoElektro. Oferujemy książki typu sam naprawiam samochód, budowa i eksploatacja oraz obsługa i naprawa. Zapewniamy szybką dostawę oraz konkurencyjne ceny - Serdecznie zapraszamy do zakupów!
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Wybierz kategorię
- Dane naprawcze
- Diagnoza i regulacja silnika
Wydawnictwo
Towar dnia
136,00 zł
88,30 zł
Ostatnio oglądane
Wybierz markę swojego auta
AUDI książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik CITROEN książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik BMW książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik DAEWOO książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik FIAT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik FORD książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik FSO książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik HONDA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik MAZDA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik MERCEDES książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik OPEL książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik NISSAN książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik PEUGEOT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik RENAULT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik SEAT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik TOYOTA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik SKODA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik VOLKSWAGEN książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik
Język
PolskiEnglish
Informacje o produkcie
UKŁADY BEZPOŚREDNIEGO WTRYSKU BENZYNY W PRAKTYCE WARSZTATOWEJ PROMOCJA!
Dostępność: Wysyłka w ciągu 24h
Dostępna ilość: 2
Wydawnictwo: Wydawnictwo WKŁ
Autor
ISBN
978-83-206-1972-0
Liczba stron
200
Oprawa
miękka
Format
B5 (165x238 mm)
Rok wydania
2016
Język
polski
Cena
Ilość
65,00 zł
56,30 zł

OPIS
PRODUKTU

Układy bezpośredniego wtrysku benzyny w praktyce warsztatowej. Budowa, działanie, diagnostyka

Praktyczny poradnik fachowy zawierający opis budowy, sprawdzania i diagnostyki sterowanych elektronicznie układów bezpośredniego wtrysku benzyny coraz powszechniej stosowanych w silnikach o zapłonie iskrowym samochodów osobowych i pochodnych oraz hybrydowych. Opisano sposoby sprawdzania niewymagające posiadania specjalnych urządzeń diagnostycznych poszczególnych producentów samochodów. Cenny materiał ilustracyjny obejmuje zarejestrowane w rzeczywistych warunkach przykładowe przebiegi sygnałów poszczególnych elementów układów bezpośredniego wtrysku benzyny czołowych producentów (Melco, Siemens, Bosch, Hitachi) stosowanych w modelach samochodów różnych marek (m.in. Mitsubishi, Volvo, Renault, Opel, Mercedes-Benz, Volkswagen, Audi, Skoda, BMW, Ford, Mazda, Toyota) wraz z ich interpretacją oraz wytycznymi dotyczącymi diagnostyki i naprawy.
Odbiorcy: inżynierowie i technicy o specjalności samochodowej, pracownicy warsztatów i stacji obsługi samochodów, studenci wydziałów mechanicznych wyższych uczelni o specjalności samochodowej, uczniowie średnich szkół technicznych o specjalności samochodowej oraz użytkownicy samochodów napędzanych silnikami wyposażonymi w układy bezpośredniego wtrysku benzyny o dysponujący doświadczeniem technicznym.

O autorach:
Peter Heiko – praktyk o dużym doświadczeniu w zakresie diagnozowania silników wyposażonych w bezpośredni wtrysk benzyny, ekspert i wykładowca na licznych kursach specjalistycznych, serwisowy doradca techniczny i kierownik technicznego centrum serwisowego.
„Układy bezpośredniego wtrysku benzyny w praktyce warsztatowej” to fachowy bogato ilustrowany poradnik zawierający opis budowy i działania oraz diagnostyki sterowanych elektronicznie układów bezpośredniego wtrysku benzyny coraz powszechniej stosowanych w silnikach o zapłonie iskrowym samochodów  osobowych  i  pochodnych  oraz  hybrydowych.

Spis treści:
Przedmowa
1. Podstawy bezpośredniego wtrysku benzyny
1.1. Wiadomości wstępne
1.2. Porównanie pośredniego wielopunktowego wtrysku benzyny z wtryskiem bezpo- średnim
1.3. Rozwiązania konstrukcyjne i rodzaje spalania
1.3.1. Spalanie prowadzone strumieniem
1.3.2. Spalanie prowadzone przyścienne
1.3.3. Spalanie prowadzone powietrzem
1.4. Rodzaje zasilania
1.5. Wskazówki obsługowe i zalecenia bezpieczeństwa
1.6. Przyrządy diagnostyczne
2. Układy zasilania paliwem
2.1. Rodzaje układów zasilania paliwem
2.1.1. Układ wtryskowy Melco w silnikach Mitsubishi GDI i Volvo
2.1.2. Układ wtryskowy Siemens pierwszej generacji
2.1.3. Układ wtryskowy Bosch z pompą wysokiego ciśnienia HDP1 w silnikach Volkswa- gen FSI
2.1.4. Układ wtryskowy Bosch z pompą wysokiego ciśnienia HDP2 w silnikach Ford SCI i Audi 2,0 FSI
2.1.5. Układy wtryskowe Bosch z pompą wysokiego ciśnienia HDP2 oraz Hitachi drugiej generacji wyposażone w sterownik elektrycznej pompy paliwa
2.1.6. Układy wtryskowe Bosch z pompą wysokiego ciśnienia HDP5 oraz Hitachi trzeciej generacji wyposażone w sterownik elektrycznej pompy paliwa
2.2. Obwód paliwa niskiego ciśnienia
2.2.1. Obwód paliwa niskiego ciśnienia układu wtryskowego Melco silników Mitsubishi GDI
2.2.2. Obwód paliwa niskiego ciśnienia silnika Volkswagen FSI z przełączaniem ciśnienia wstępnego
2.2.3. Bezodpływowe obwody niskiego ciśnienia z regulatorem ciśnienia na filtrze paliwa lub na zespole pompy zasilającej
2.2.4. Regulowany stosownie do potrzeb obwód paliwa niskiego ciśnienia ze sterowni- kiem elektrycznej pompy paliwa (silniki grupy VAG)
2.2.5. Regulowany stosownie do potrzeb obwód paliwa niskiego ciśnienia z dodatkowym przekaźnikiem (silniki samochodów Mazda DISI)
2.2.6. Obwody paliwa niskiego ciśnienia turbodoładowanych silników o bezpośrednim wtrysku benzyny
2.3. Obwód paliwa wysokiego ciśnienia
2.3.1. Wiadomości wstępne
2.3.2. Wytwarzanie wysokiego ciśnienia i jego regulacja
2.3.3. Wytwarzanie wysokiego ciśnienia i jego regulacja w układzie wtryskowym Melco silników Mitsubishi GDI
2.3.4. Promieniowa pompa paliwa wysokiego ciśnienia o trzech tłoczkach Bosch HDP1
2.3.5. Układ wtryskowy Siemens pierwszej generacji z promieniową pompą wysokiego ciśnienia o trzech tłoczkach
2.3.6. Układ wtryskowy Siemens pierwszej generacji z osiową pompą wysokiego ciśnie- nia o trzech tłoczkach
2.3.7. Promieniowa pompa wysokiego ciśnienia Bosch HDP2 o jednym tłoczku
2.3.8. Promieniowa pompa wysokiego ciśnienia Hitachi drugiej generacji
2.3.9. Promieniowa pompa wysokiego ciśnienia Bosch HDP5 o jednym tłoczku
2.3.10. Promieniowa pompa wysokiego ciśnienia Hitachi trzeciej generacji o jednym tłoczku
2.3.11. Osiowa pompa wysokiego ciśnienia Continental z regulacją wydatku i ciśnienia paliwa
2.3.12. Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa
2.3.13. Zasobnik paliwa wysokiego ciśnienia
2.4. Wtryskiwacze paliwa wysokiego ciśnienia
2.4.1. Wtryskiwacze elektromagnetyczne
2.4.2. Wtryskiwacze piezoelektryczne
3. Układy zasilania powietrzem
3.1. Pomiar obciążenia silnika
3.1.1. Pomiar prędkości obrotowej i położenia wału korbowego
3.1.2. Pomiar masy powietrza dopływającego do silnika
3.1.3. Pomiar masy powietrza z rozpoznaniem przepływu zwrotnego
3.1.4. Regulacja momentu obrotowego silnika
3.1.5. Układ sterowania biegu jałowego FLICS
3.1.6. Elektroniczny pedał przyspieszenia EGAS
3.1.7. Przesłony intensyfikujące przepływ powietrza w kanałach dolotowych
3.1.8. Przesłony zawirowania powietrza
3.1.9. Turbodoładowanie
3.1.10. Regulacja ciśnienia doładowania
3.1.11. Regulacja powietrza obiegowego sprężarki
3.1.12. Doładowanie sprężarką mechaniczną
3.2. Recyrkulacja spalin
3.3. Układ wdmuchiwania powietrza wtórnego do spalin
3.4. Układ odpowietrzania skrzyni korbowej silnika
3.5. Układ odprowadzania par paliwa
4. Układy zapłonowe
4.1. Sterowanie zapłonem
4.2. Regulacja spalania stukowego
4.3. Cewki zapłonowe dwubiegunowe
4.4. Cewki zapłonowe indywidualne (jednobiegunowe)
4.5. Świece zapłonowe 1
4.6. Nadzorowanie układu zapłonowego
5. Układy oczyszczania spalin
5.1. Wiadomości wstępne
5.2. Nadzorowanie składu mieszanki
5.2.1. Dwustanowa sonda lambda
5.2.2. Szerokopasmowa sonda lambda
5.2.3. Czujnik temperatury spalin
5.2.4. Czujnik stężenia tlenków azotu
5.2.5. Diagnostyka układu wylotowego

O autorze

PRODUKTY
POKREWNE

INNI KLIENCI
KUPILI RÓWNIEŻ

ZAPYTAJ O
PRODUKT

Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

GALERIA

Galeria

PŁATNOŚĆ
I WYSYŁKA

PŁATNOŚĆ I WYSYŁKA TOWARU

W chwili obecnej Klient ma do wyboru następujące formy płatności oraz opcje dostawy:
  • Przesyłka krajowa
    • Przedpłata na konto Płatność można dokonać wpłacając bądź przelewając pieniądze na nasze konto w mBank. Wybierając tę opcję do ceny towaru, należy doliczyć 11,00 PLN tytułem kosztów wysyłki.
    • Przesyłka pobraniowa Zapłata za zakupiony towar następuje przy odbiorze przesyłki (u listonosza). W tym przypadku do ceny towaru doliczyć należy 15,00 PLN tytułem kosztów wysyłki.
  • Przesyłka zagraniczna (na terenie Europy) - Jedyną akceptowaną formą płatności w tym przypadku jest wpłata bądź przelew na konto. Koszt wysyłki takiego zamówienia wg cennika Poczty Polskiej uzależniony jest od wagi danej przesyłki. Przed zakupem obowiązkowo wymagany jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta, w celu zważenia przesyłki i wyceny dokładnego kosztu wysyłki.
  • Odbiór osobisty - Odbiory osobiste możliwe w siedzibie firmy: ul. Bohaterów Studzianek 13/5; 26-670 Pionki po wcześniejszym kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.
Paczki wysyłamy codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Wszystkie ceny są cenami brutto i zawieraja podatek VAT.

OPINIE O
PRODUKCIE

Dodaj Komentarz
Ocena
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
© MOTOWIEDZA. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.